var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

tisdag 24 april 2007

Hemma igen...

...efter en underbar helg i Dalarna. Ett stort tack till Anna-Lena och Lisa för roliga tävlingar, god mat och ett varmt mottagande. Jag hoppas verkligen att jag kan / får komma upp igen. Till er som inte var med rekommenderar jag stark att komma med på nästa :O)

Här är några allster som jag gjorde under helgen.

Jag scrappade också 2 st Lo:n men de har jag inte fotat ännu. Jag hade glömt bort hur roligt det var, jag har ju bara gjort kort på sista tiden. På söndagen fick alla som var med ett paket med stämplar från hÄnglar och stÄnglar. Jag fick dra i hemliga burken sist av alla. Och då var det bara stämplar som jag redan hade kvar. Fast precis är jag tänkte vad gör det, var det en av de andra tjejerna som frågade

- Jag har fått djävulen är det någon som vill byta???

Jag blev alldeles överlycklig, den har jag gått och suktat efter under en lång tid. Jag har inte monterat den ännu men jag har klappat och smekt den :O)

9 kommentarer :

Anna sa...

Underbara kort. Har varit in och kikat här både igår och idag för att se vad du skapat under träffen.
Visst är det roligt med pyssel träffar, träffa andra tokiga pyssel människor, umgås, äta, pyssla, pyssla....

/Anna

Anonym sa...

Tänk att man kan bli så glad över en stämpel!Jag förstår dig precis, när mitt första (hittintills) kit från Hänglar kom i brevlådan öppnade jag det med andakt efter att ha skuttat runt som en tok...
först kunde jag bara få fram gutturala läten när jag såg alla fina underbara ljuvliga stämplar och sedan klappade och klappade jag länge och ömt på dem...Är man knäpp eller är man knäpp? Ja, inte vet jag men roligt är det!
Underbara kort i milda ljuvliga färger. Det är så roligt att läsa texterna på dina kort, de är så personliga och sätter prägel på korten!
Lillemor

Anonym sa...

Låter som du haft en toppenhelg! =D
JÄttefina kort hann du göra också!! ;)
Skulle också vilja åka på en pysselträff någongång *aldrig gjort*
Men nångång SKA jag bara göra det!! =)
Hopp å hej!
Petra

Anonym sa...

Superfina kort, va kul att du fick bytt stämpeln. Kram Maria

Anonym sa...

Får väl skryta att jag sett dina kort "live" nu och dom är ju ännu mer bedårande när man har dom framför näsan!! KORS alltså! Fortsätt skapa i *din* stil Tussan - det är det bara du som kan göra! Himla trevligt att ha dig som bordsgranne i helgen. ;-)

Marit sa...

Så nydelig kort du har laget. jeg er stadig innom bloggen din og håper på å finne nye ting fra deg. Du er kjempeflink :)

Anita Hagen sa...

*sukk* så flotte kort du har laget igjen. Jeg ELSKER stilen din.

Klem Anita

Scraphönan sa...

Hoppas verkligen att jag får ha dig som gäst här igen:-)

Så trevligt att träffas och jag säger som Lisa wow vilka kort du gör, de är underbara när man ser dem på din bogg men att få se dem live. HELT UNDERBARA!

Hoppas att vi ses i sommar, och i Gävle den 19:e
Kram Anna-Lena

Anonym sa...

Dina kort är så fina. Gillar verkligen "puss o kram"-kortet!!Det var så fint med "bubbliga" kanten, hur har du fixat den?
Visst är det galet roligt att vara på träffar?!!
Ha en bra dag.

//Eivor

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .