var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

fredag 20 april 2007

Grattiskort till en liten 3-åring

Ett beställningskort till en kompis lilla tjej. Hon fyller inte år förrens i juni, men grejen är att jag hade en beställning av henne tills förra veckan som jag glömde bort. Och jag har väldigt dåligt samvete över det. Så jag tyckte att det var bäst att göra det här kortet direkt. För min hjärna har någon slags teflonbeläggning, där inget fastnar. Om du läser det här Johanna så FÖRLÅT igen!!

7 kommentarer :

Anonym sa...

Jättesött kort! Jag är helnöjd och det gjorde inget att du glömde! Kram Johanna

Anonym sa...

Helt sanslöst vilka fina kort du gör! Är grymt imponerad. Du har många dekorationer och det ser lagom ut har svårt .att få till det med dekorationer själv så jag får ha dig som inspirationskälla!

Anonym sa...

Verkligen jättefint! Som en rosa dröm till en liten prinsessa!
Du är såååå duktig! Stil och klass och personlig touch!
Lillemor djupt imponerad!
www.lillemore.blogg.se

Anita Hagen sa...

Åååå *smelt* så flott fødselsdagskort til Andrea. Du er så utrolig dyktig!

Klem Anita

Beata Ewa sa...

De er aldeles nydelige de kortene dine!! Jeg beundrer de søte fargene! Du har definitivt din egen stil!

Anonym sa...

Vilket gulligt kort!

viktoria sa...

hej många fina kort du gjort får man fråga om du på baksidan skriver för hand din text om hanstämplat av jessica osv...? & har folk stört sig på det eller så? För jag fundera om ja skulle börja göra det på mina med mitt namn för det är lite synd att inte lämna sitt avtryck på kortet eller vad man ska kalla det :-) Ps Vad tar du för dina kort & storlek på dessa? Jag tycker det är lite svårt att sätta pris ibland på mina kort så vill höra vad andra sätter på sina kort? :-) Mvh viktoria

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .