var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

måndag 30 april 2007

Cybercrop :O)

Här är 2 bidrag till som jag gjorde i går till cybercropen på Scrappiz. Den översta är en hÄngelstämpel som jag fick låna av hönan på Dalapysslingen. Den är så himla söt.
Den understa är en PennyBlack stämpel som jag fått av en pysselvän.



2 kommentarer :

Anonym sa...

Jag tycker det är lika roligt varje gång du visar nya kort!
Jag tycker särskilt mycket om kortet med igelkotten och de små texterna/skyltarna! Du textar så fint, det blir väldigt personliga kort. Hängeln tillhör en av mina favoriter, tyvärr äger jag inte heller den själv...men som tur är har jag en vän som gör det!
Trevlig Valborg!!
Lillemor
www.lillemore.blogg.se

Anonym sa...

Helt UNDERBARA kort du har gjort (som alltid). Det börjar klia i fingrarna så fort man tittar på dina alster, det ger så oerhört mycket inspiration.
Trevlig Valborg.
/Karolina

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .