var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

tisdag 6 mars 2007

Jag har blivit tagen

Jag har blivit tagen av Morfen och Elin


REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren 6 nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag är rädd för vatten, vågar aldrig bada där jag inte bottnar.

2. Första scrapmässan jag var på, gjorde jag av med alla mina pengar så jag fick gå tillbaka till tågstaionen för några pengar till buss fanns inte kvar :-)

3. Jag älskar att resa

4. Jag och min man åkte moped från kyrkan när vi gifte oss!

5. Jag har en fruktansvär beslutsångest, och det blir inte lättare när min bästa kompis lider av samma ska.

6. Jag är riktigt kass på engelska

Det är svårt att välja 6 nya nu när de flesta redan blivit tagna. Är det någon som vill svar på frågorna så är det bara att hänga på.

1 kommentar :

Anonym sa...

vilket vackert bröllopsfoto!

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .