var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

fredag 2 mars 2007

Idag är det mässa

Jag får nöja mig med den lilla mässan i Stockholm, även om jag jätte gärna hade åkt till Göteborg imorgon. Men det går säkert att göra av med en massa pengar här med :-)

Min mans far fyllde år igår så jag pysslade ihop ett grattis kort. Sjömanstema med stämplar från ett av de äldre hÄnglar och stÄnglar paketen.

4 kommentarer :

Anonym sa...

Jättesnyggt kort du gjort!
Vad synd att du inte kommer till Göteborg i helgen, hade varit skoj att träffas!

Kram Kicki

Anonym sa...

Oj oj så fina saker du gör! Jätteroligt att se.. jag som inte har hittat till stämpelträsket än.
Kram!

Anonym sa...

Oj så fint! Gillar livbojsgrejen i rubriken och att du har snörat i bokstäverna! Superfint!!

Elin sa...

Får helt enkelt bara falla in i alla andras "ojande"...så härliga kort!
Undrar vad du använder för bokstäver, klipper du ut dem? Tänker närmast på Grattis på "båtkortet"
Tack...

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .