var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

tisdag 27 mars 2007

ETT STORT TACK TILL DIG MARIE!!!

Jag är så himla glad och stolt att jag får vara med i ditt DT. Jag är så imponerad av att du kan göra så här underbart fina stämplar.

Och till er andra vill jag säga TACK FÖR ALLA FINA ORD OCH ATT NI TITTAR IN HÄR PÅ BLOGGEN IBLAND och här kommer det flera DT-kort!

8 kommentarer :

Anonym sa...

Du är så otroligt duktig! Korten är fantastiskt fina!! :)

Inger Marie sa...

Nyddelige kort, masse fine detaljer. Kommer nok til å "stjele" noen idder fra deg :)

Klem

Anonym sa...

Älskar alla 3 korten!
Kommer nog lifta lite detaljer ifrån korten, om det är ok?! =)
Du är så jäkla duktig! Å får alltid till helheten i korten!

Kram

Anonym sa...

Vilka otroligt fina kort du har gjort! Jag älskar hÄnglarna och gillar att se andras idéer på hur man kan måla dem och detaljer att använda. Tack för titten!

Anonym sa...

Härliga kort!!!
Kram

Inge Groot sa...

Beautiful cards you have made with the new H&S stamps!!!
{hugs} Inge.

Sanna F sa...

Du är så fantastiskt duktig!
Dina kort är så otroligt jätte fina!!!
WOW! Vilken blå har du använt att måla med? Jätte fin färg!

Anonym sa...

WOOOW!!! helt otroligt underbara kort!!! det blå föll jag för på en gång (kan det bero på att jag älskar blått??). Vilken tur att jag beställde dessa underbara stämplar ;-) Liftvarning på många kort!
*kram*

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .