var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

lördag 17 februari 2007

Tack till..

Jag vill säga ett stort tack till Elin (som vann chokladasken) för det jättefina kortet och hälsningen. Jag vill också säga tack till pickos, hon har erbjudit sig att skicka lite Waulnut inks till mig så jag kan testa att göra sådana där brun/vita kort som hon gör. Jag fattar inte hur hon kan få dem så där fina. Här är 2 länkar till sådana kort i hennes galleri så ni vet vad jag menar.

http://www.scrappiz.se/Coppermine/displayimage.php?pos=-36130
http://www.scrappiz.se/Coppermine/displayimage.php?pos=-25138

Ni kanske har läst på scrappiz att jag har haft äran att vinna 1:a pris i Pysselmyrans skisstävling med detta kort! Det är otroligt roligt!

4 kommentarer :

Anonym sa...

Grattis, förstår att du vann, det är ju ett underbart sött kort!

Anonym sa...

Grattis till vinsten hos Pysselmyran!!! Vilket härligt kort och så otroligt söt drake. Kram!

Anonym sa...

Hej! Vad bra att kortet kom fram! :) Det e du som ska ha tack för den helt underbara chokladasken! Alla mina vänner o bekanta tycker att den är helt otrolig! Superfint kort är det du har gjort, du förtjänade vinsten! :)

Anonym sa...

Jättefint kort! Grattis till vinsten! Du är så duktig!!!

Tack själv för det fina kortet jag fick av dig! Ska ta och posta ditt Walnut Ink så snart jag kan!

Kram Kicki

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .