var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

onsdag 28 februari 2007

Äntligen...

.....kan jag visa er Alla hjärtans dag kortet jag gjorde till min bästa vän. Har inte träffat henne förens igår, eftersom hon varit lite förkyld, måste ju vara extra försiktig nu när min man är sjuk. Men här har ni det i alla fall. Behöver jag säga att hennes älsklings färg är lila?

1 kommentar :

Anonym sa...

jättefint kort med härliga färger! Fint dekorerat är det också! =)

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .