var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

onsdag 7 februari 2007

Svar på frågor

God Morgon på er.

Jag har fått 2 frågor här på bloggen som jag tänkte besvara. Fråga 1 var om kransen runt Gullegris kortet var virkat. Jag har använt en köpt virkad spets, men visst kan man virka själv om man är händig och har tålamod. Fast det var väldigt enkelt att köpa :-).

Fråga 2 Var om man fick lifta tex Chokladasken jag har på utlottning. Självklart, allt jag gör får man lifta. Jag ser det som en ära och blir glad och stolt på gränsen till mallig :-). Skriv gärna det om du lägger ut det på tex. scrappiz. Då finns det risk för att jad blir jag så mallig att jag spricker :-)

Tyvärr blev det inte något pysslat igår kväll. Min kompis och jag var så himmla trötta så vi tog en Julmust och en näve godis och satte oss ner och studera våra nyinköpta scrapp grejor.
Jag inhandlade bland annat en Kalligrafi penna med patroner, akrylfärger och en massa fluid chalks.

Fast idag måste det bli lite pyssel!!!

Inga kommentarer :

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .