var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

söndag 1 februari 2009

Ni har väl sett att det kommit nya hÄnglar

De är alldeles ljuvliga :O)
Här ser du 3 av motiven och några av texterna. Resten finns att njuta av på www.hanglar.com
Motivet på detta kort snurrar runt när man öppnar det. Inspirationenav det kommer fån min Dt-kompis Anita.





Kramis
Jessica

9 kommentarer :

Karina Beck sa...

Flotte kort, du har lavet med de nye stempler, suk bare de snart kan købes i Danmark!

BellaMio sa...

Åh, så läckra kort du gjort!! Och stämplarna är ju helt underbara!!!

Lite avis är jag allt...

Rednoserunpet sa...

sååå fint, syntt att der kommar ingen kit ut!! det är ganska dytt och köpa dom så där... hur är det med messan i leksand, ska vi träffa och kör tillsammans. jag har en bus med 6 paltzer , så man kan kör med många. haha
kramis
bettiana

nitanpyssel sa...

Såå fina stämplar, dessa måste jag köpa känner jag. Ha det gott!

Anonym sa...

Verkligen mysiga stämplar och jag bara älskar dina färger på korten
kram lolla

Doris_Assar sa...

Oj vilka fina kort! Blev lite kär i kortet nedan med "hjärt-trädet" :-)

Anonym sa...

Å så fina kort du gjort!
En liten undran bara - ska du ha julkalender i februari? ;0)*fniss* kanske dags att se framåt våren istället ;0)

~ Sophia ~ sa...

Hej Jessica!

Tack för senast. Kul att träffa dig igen...
Väntar ivrigt på info om Morkarla-träffen... ,)

kika in i min blogg, där har jag något åt dig.

~~ kram ~~

Anne I P sa...

Kjempesøte kort Tussan!!!
Herlige stempler ....jeg har noen av disse heldigvis.

Ha en god uke!

Anne

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .