var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

lördag 17 januari 2009

3 kort

Dessa 3 kort gjorde jag under jul till tävlingen på inkywings.com
Okej, ska sanningen fram gjorde jag kort till alla 4 tävlingarna, men det 4:e är jag
riktigt missnöjd med så det försöker jag glömma :O)

Har ni redan sett dessa på inkywings tävlingsforum och börjar undra att det där korten var det ju någon som hette Mimmi som gjort. Så stämmer det! Jag gick under hemlig identitet under tävlingen, för min bästa kompis är ju DT där och vill inte rösta i tävlingar som jag är med i, men där lurade jag henne allt! Kram på dig Anne!

Här är korten!
Alla stämplar är från Inkywings.com





Kramis
Jessica


16 kommentarer :

Karina Beck sa...

Super flotte alle tre.

Rednoserunpet sa...

jette fina alla tre... jag har tittar hos inkywink men jag kann gör ingenting on denna sida... hälsning

Lillemor sa...

Ha-ha vad snoppen Anne måste ha blivit! :o)
Jättefina kort, gillar speciellt asken, den var superfin!
Lillemor

Kickans_blogg sa...

Åh så söta kort!! Är stämpeln på det sista kortet en hÄngel?
Jag har denna oxå men har inte klurat ut än om det är en hÄngel!? :0)

Kramen Kicki

Anonym sa...

Jasså du lurar dina vänner du ;0)
Jättefina kort och alster!
Hoppas allt är bra med dig och er!
*Kram*

Åsa aká Scraphorse sa...

Ja se där blev man duktigt grundlurad!! Snopet! ;0) Men det förklara ju visserligen en hel del... korten såg liksom liiite bekanta ut...hi, hi. Det var jättefina kort som var riktigt poppis på omröstningen. :0)
Hörde att ni var på g till Lisa på söndag, ses säkert där!
Kram Åsa

Moia sa...

Så mye fint du lager, jeg titter ofte innom deg for å få inspirasjon. Tusen takk skal du ha. Det ligger en award til deg inne på bloggen min. Klemz fra Moia.

Anonym sa...

Vilka läckra skapelser! Jag bara älskar det mittersta. Blir riktigt glad av att titta på det.

Kram

Hanna sa...

Vilka snygga kort du gjort!!!
Helt fantastsika!
Du är otroligt duktig!

Du har en Award att hämta på min blogg.
Stor Kram
//Hanna

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Hei... Må bare få si at jeg elsker kortene dine! Det ligger en award til deg i bloggen min!
Kram...

Ylwa sa...

Vilka härliga kort Jessica!!
//Y

Lena sa...

Hej, Du har en award att hämta hos mig!!
Kram Lena

Norunn sa...

Kjempeflotte kort du har laget:D

Anonym sa...

Hej!!! Ville bara tacka för igår! Det var superkul att träffa dig och se dig på riktigt in action ... dina alster är ju om möjligt ännu vackrare i verkligheten.

Tack även för att du visade lite av din teknik ... jag har inte köpt ngt än!!! Men sitter just nu och funderar på att "googla" lite material .... =)

Må väl! Kram , Sara

Camillha sa...

Tack för igår!! Alltid lika kul att träffa dej!! ska maila dej några bilder när du hade din bejublade visning med chokladfodralet. Vi ses!
Kram

Mella sa...

Jättefina kort! Gilladeframförallt det i mitten :)

Du har en award att hämta i min blogg =)

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .