var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

fredag 6 juli 2007

Presentaskar

Här är två presentaskar som jag gjort. Jag har blivit inspirerad av Inkywings nya poststämplar...de där söta med pysar i. (de har bi väl inte missat). Jag härmades lite och gjorde egne fast med mina söta hÄnglar. Jag kan inte förstå hur jag klarade mig utan dem förut. Nu måste jag klappa på dem nästan varje dag :O).
Den prickiga ringen som jag använt som ram är en stämpel från Inkywings.
Imorgon hoppas jag kunna lägga ut mitt scrappiz bidrag till tävling nr 3.
Jag kan erkänna att det har gått åt en hel del energin på det....och en massa timmar (eller ska jag säga dagar).

Men nu är jag färdig och nöjd för en gång skull :O).

9 kommentarer :

Anonym sa...

Hej Jättefina askar du gjort.

Anonym sa...

Askarna är helt underbart fina. Min står på min hylla i scraprumet så jag ser den varje dag... *KramKram*

Anonym sa...

Hej vilka super fina askar du gjort.Var har du köpt dom ??? blev lite sugen att göra nåt sånt. Korten är ju underbara me.
Ha de bra :)

Anonym sa...

Jösses Amalia vad läckert det blev med hÄnglarna (*liftvarning*) och askarna var ju bara sååå söta.

Anonym sa...

De var jo bare såååååå søte da.
Flott gave idè.

Hvor er malen til boksen hentet fra?


HegeT

Anonym sa...

Vilken rolig idé att bara använda delar av motivet så här - jättesöta presentaskar!

Anonym sa...

Wow. Den boksen var jo skikkelig fin. Lur måte å oppbevare stemplemplene på

Anonym sa...

Hej, jag gillar dina askar, säljer du dem? jag behöver köpa en presenask för min syrras bröllop, undrar om du kan göra en...

Anna

Anonym sa...

I inclination not agree on it. I assume nice post. Specially the designation attracted me to review the unscathed story.

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .