var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

måndag 2 juli 2007

Tänk att det har varit över 10 000 besökare på min sida!

Det ska vi fira, skriv en kommentar här och är du först så maila mig din adress till tussan@one.se så ska du få en liten överraskning :O)
Kram till er alla som kommer in här och tittar i min lilla hörna.

3 kommentarer :

Anonym sa...

Er jeg besøkende nr 10 000 ? Første gang jeg legger hilsen inn i en blogg*rødme*

Utrolig mange fine kort du har lagd,jeg må se mer :)

Anonym sa...

Vad skoj med så många besökare!!! Fast med så fina kort förstår jag det! Kikar in lite då och då och är lite dålig på att lämna avtryck....Ska bättra mig!!! ;-)
Grattis i efterskott, försökte lämna meddelande till dig på din dag, men det gick inte då :-S
Ha det gott och tack för titten!
Kram Maria

Anonym sa...

halloj,

kul att så många kollar in till dig. själv kollar jag varje dag, e lite dålig på att skriva ... men du e grym!
långtar tills jag får se dina kort med dom nya hÄnglarna :-)
ha det så bra.
/Linn

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .