var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

lördag 17 januari 2015

Ribbon Girl

Hello
Idag bjuder jag på ett kort jag gjort med en stämpel  från Sugar Nellie.
Jag har skickat in det till Ribbon Girls Design Team Call. Så nu håller jag tummarna så hårt jag kan.
----------------------------------------------------------
Today have I done a card with the digitalstamp from Sugar Nellie.
I have send it to  Ribbon Girls Design Team Call.



Kramis
Jessica - tussan

Inga kommentarer :

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .