var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

torsdag 15 januari 2015

Art of Miran

Hello
Idag bjuder jag på ett kort jag gjort med en stämpel Lady Penelope från ArtbyMiran.
Den hittar du här!
Jag har skickat in det till ArtbyMiran Design Team Call. Så nu håller jag tummarna så hårt jag kan.
----------------------------------------------------------
Today have I done a card with the digitalstamp Lady Penelope from ArtbyMiran.
You can find it here!
I have send it to  TArtbyMiran Design Team Call.


Kramis

Jessica - tussan

2 kommentarer :

Britt-Marie sa...

Åh vilket fint kort, fenomenal färgläggning!

Jackie Randolph sa...

Hi Jessica - I have sent you an email from Artbymiran could you please check to see if you receive
Hugs'

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .