var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

torsdag 1 oktober 2009

Vinnaren av pumpakortet

Nu har jag dragit en vinnare av pumpakortet.
Vinnaren hade skrivit en kort kommentar som löd så här

Himlen Runt Hörnet! Sala sa...
YES!!!
den 22 september 2009 19:08

Skicka mig din adress så kommer det på posten
tussan@one.se

Kramis
Jessica

1 kommentar :

Camillha sa...

JAAA! Nu ser jag! Jag vann ju!! Och jag som kallades Pumpan när jag var liten och allt!!
Mamma och pappa sa Stumpan, men syrran som är 1½ år äldre än jag, kunde ju inte säga så svåra ord, så det blev Pumpan!
Tack snälla Tussan! Ser fram emot priset!
Kram

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .