var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

lördag 24 oktober 2009

Hmm, nu undrar ni

....skulle inte jag vara i Stockholm idag???

Jo, det är jag också men blogspot är ju så förnurligt att man kan lägga in i förväg och bestämma själv när det skall publiceras. Och kl 16:00 tyckte jag är perfekt, då pysslar jag nog som mest.


Som ni alla kanske vet gillar Sofia Lakrits så jag har gjort en "mutpåse" till henne, men när ni läser detta är den garanterat slut :O)

Flickan släpps idag på mässan i Karlstad och ettiketen är från lingon och blåbärs kitet.
Ha en bra dag.
Kramis Jessica - tussan

6 kommentarer :

Ellen Karin sa...

For en lekker tag - og en fristende lakritspose.

Håper du koser deg i Stockholm. ;)

Karina Beck sa...

Rigtig flot tag og lækker gave.

CraftyC sa...

This is stunning. You have a lovely blog!
Clairex

Millan M sa...

Gud va´gott!! Hoppas du hade det bra i Stockholm.
Jag har ngt till dig i min blogg...

Lisa sa...

Med en sån fin tag var nog lakritsen extra god... det brukar godiset vara när man får det från goda vänner... :o)

Kramar Lisa!

Camillha sa...

Vilka fina kort du gjort!! Jag satt bara scrollade upp och ner, upp och ner! Jättefint!!!
Kram Camillha

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .