var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

söndag 15 maj 2016

Halloj


Hej på er, hoppas att ni njutit av helgen. Idag tänkte jag visa ett kort med mycket färg.
Kortet har jag gjort till En liten butik som jag ska gästa under sommaren.

Bakgrunder har jag först embossat några blomrakor med hjälp av en Tim Holtz stencil och clear embossing.

Efter det färgade jag in hela bakgrunden med Tim Holtz Pennor, mist och Color Burst





Sist av allt embossade jag stencilen igen i hörnen med guld embossing

Dekorerade med guldfärgad Washi, blommor och några bling.




Jag har även liftat en av Tettiz LO, 
Så här blev min



Kramis

Jessica - tussan

Inga kommentarer :

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .