var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

torsdag 27 augusti 2015

Idag bloggar jag...

...för första gången hos Engströms.

 Tänkte börja med ett kort där jag använt en av mina favorit stämplar från
Nellie Snellen - Sweet Elin - Flying Frog.
 
Motivet har jag stansat ut med Pierced Stacker #4 från Cherry Lynn Design.
 
 
På vingarna har jag använt "Wink of Stella Brush - Clear" som är en penna som ger en glittrig effekt. Synd inte så jättebra på bild, men när nedanför ser ni en förstorning.
 
 
 
Pappersrosona har jag gjort själv, genom att klippa ut sådana här cirkelspiraler och sen linda ihop dem till rosor.
 

Tack för denna gång, syns snart igen
 
Kramis
Jessica - tussan


Inga kommentarer :

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .