var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

tisdag 21 maj 2013

Ja, då var det äntligen...

...tisdag och min tur att blogga på Copic bloggen. Idag bjuder jag på ett killkort och det är inte så ofta.

Tycker att det är svårt att hitta fina stämpla med just killar så det blir oftast tjejkort.
Men denna lilla busiga kille gillar jag skarpt. Han kommer från Sassy Cheryl´s.

Den lilla textstämpel kommer från ett av InkyWings nya textark, 
perfekt storlek tycker jag som vill att motivet ska vara i fokus men ändå ha med en text :O)

Färger jag använt hittar du på www.copicmarkerssverige.blogspot.com

Tack för att ni tittade förbi :O)

Kramis



1 kommentar :

Åsa/asamia sa...

Tokgillar ditt kort, supersöt stämpel och texten passade perfekt. Fint upplägg och glada färger. Du kan du ;)
Kram

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .