var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

onsdag 14 oktober 2009

Hej, hopp

Jag älskar verkligen dessa papper från cosmo cricket. De är så mysiga i färgen. Dessa var med i tävlingskitet på STORA Enköpingsträffen. Kortet gjorde jag då. Nästa träff är den 14 november och redan fullbokad. Men som tur är har jag och Ingela fått en varsin plats.
Vill ni läsa mer om Enköpings träffarna kan ni göra det HÄR!

Jag har fått många frågor om charms e-butiken i Tyskland.
den hittar du här
http://www.embellishments.de/
Hon har nästan 400 olika charms, brads, band och blommor.
Hemsidan är på Tyska men hon kan Engelska. Bradsen på kortet ovan är därifrån :O)

Jag har fått frågor om vad det kostar i frakt och för en ganska stor beställning blev det runt 30-40 kr i Frakt. Vill du ha billigare frakt så ska hennes kompis Ingela komma upp nu i mitten av November och då blir det ju bara den Svenska frakten eller gratis vid avhämtning på Enköpingsträffen. Skriv då en rad till Sanne som har shopen att Ingela tar med sig det till Sverige.

4 kommentarer :

Pia sa...

hvor herligt kort , lækre detaljer, fine papirer og farver og sødt motiv

Hildegunn sa...

Lekkert kort, flotte farger!

ulrica sa...

Åh men du, hjärtat... stort TACK för reklamen om våra träffar!! Du är väl en godbit <3.

Vi har precis fastställt datumen för 2010 års träffar :).

Ang. den tyska butiken så tänkte jag lägga en beställning.. jag skriver då att Ingela tar med sig dem till träffen, men ska jag meddela Ingela också att jag har lagt en beställning eller hämtar hon upp dem automatiskt någon dag innan hon åker? Vet du?

KRAM

Annelie sa...

Åh, tack för fin reklam!! Du är ju för snäll!

Nu ska jag susa in på den tyska sidan och kika... och troligtvis beställa lite.

Kram

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .