var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

måndag 22 december 2008

Lucka 22

Idag är det det min mans födelsedag och det är därför det inte blivit någon uppdatering förens nu. Eftersom det blev så sent idag, täker jag välja ut 2 beställnings kort från gårdagens lucka. Fast dessa kort kommer jag inte göra förens jul.

Jag har idag skickat de sista julklapparna som jag har fått adresser till,men det är fortfarande några vinnare som inte hört av sig. Ni har året på er om ni vill ha vinsterna.

Kramis
Jessica

11 kommentarer :

Karina Beck sa...

Hjertelig tillykke med manden.
God jul til jer.

Anonym sa...

Stort grattis till mannen! Fullt förståligt att du har annat att göra än att uppdatera din blogg. Är grymt imponerad av att du har hunnit uppdatera din blogg varje dag i december. Det skulle inte jag ha klarat.

Kram

Anonym sa...

Hoppas på tur då! :o)

Agneta/busan sa...

Stort grattis till din "gubbe"!
Håller tummarna och hoppas på tur...
Men jag upptäckte att jag skrivit fel ålder Oskar blir 9år inte 8 som jag skrev.

Christine sa...

Ohhh!! Fortsätter att hålla tummarna då och passar på att önska grattis =)

PS: Det ska vara Lycka till med det nya jobbet ;) fick reda på det idag ;) =)

Kramis!

Anonym sa...

Hitta inte mitt namn som vinnare, så dessvärre var det inte jag. Vem vann lucka 13?

Hoppas hoppas du väljer mitt beställningskort!

nitanpyssel sa...

Lägger in en önskan om en liten vinst, hoppas på tur. Julkramar från Anita

Anonym sa...

Grattis till maken! Jag är impad av hur du hunnit pyssla och grejja varenda dag, samtidigt som du har ett "riktigt" liv vid sidan av!!

God jul på dig!
Kram
Karin PG

Anonym sa...

Opps jag har skickat min adress till dig, vann i lucka två men inte fått något ännu. Har min adress kommit bort?

Anonym sa...

Hoppas ni hade en bra dag trots allt som ska göras i jultider! Och då menar jag inte bara pyssel ;)

Jane.D sa...

Grattis i efterskott till mannen! Hoppas ni hade en riktigt trevlig dag, utan allt för mycket julstress.

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .