var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

söndag 9 december 2007

Lite gammla kort från stämpelstafetten

Stämpelstafetten är ju slut sen ett tag, men jag har inte visat några av mina sista alster. Men här kommer de.

Tändsticksask
Rektangulärt kort
Julgrans dekoration
Svart/vitt kort
Ett enkelt kort, det är ju inte riktigt min grej. Jag vill ju ha massor a aker på mina kort.

Kramis
Jessica

19 kommentarer :

Anonym sa...

Vilka fina julgranskulor.
Jag har köpt två stycken som jag funderar på att altra och skicka som julkort.Om jag nu hinner innan jul!
Tändsticksaskarna var härliga, kul med drakarna på! Gjorde ett beställningskort här om dagen med en ide' som jag hittade på din blogg med gelatinblad. Tack för ide'n! //Jenny

http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se/

Anonym sa...

Hejsan!
Åhhh...vad fina saker du gör..
Är förtjust i din sida.
Jag har ingen hängel själv , men du har fått mig på andra tankar.
Dessa underbara kulor som du gjort är bara ett exempel på hög konst..
Jag undrar om jag får lägga länk till din sida...hoppas, hoppas..
Jag passar på att hälsa dig välkommen till min lilla pysselsida..

http://pysselsidan.bloggagratis.se

Jag kommer tillbaka varje dag..du är en av mina insperationer....

Kram Camilla

Angelika sa...

Måste ju bara säga att jag tycker du är såååå duktig på att göra kort! Ja annat med förresten :-) De är ju helt underbara, vilken fantasi du måste ha!
Julgranskulorna va ju så söta!
Tittar ofta in för inspiration och det får man verkligen här inne hos dig!

Unknown sa...

Å så masse lekkert!! Likte spesielt godt de julegranspynten...har aldri tenkt på at man kan bruke stempling tilå lage det, men klart man kan...kjempegod idè!!

Mariannes gjenbruk sa...

Flotte kort ;-)

Anonym sa...

Fina saker du gjort! Julgranskulorna var superfina. Allt som passerar dina fingrar blir så fint!

Hej från mig, Eivor
www.eivor.blogg.se

Maya sa...

Du tryller frem de nydeligste saker ut av papir og blekk!
En sann kortkunstner!! :)

*klem* fra maya

Gunilla/Nilla sa...

Alldeles fantastiskt fina saker som du gjort!
Du har en så underbart härlig fantasi!!!
Ha en bra vecka
/Gunilla

Jenny sa...

Vilka underbara julgranskulor. Dom har du inte sagt att du har gjort vännen... KramKram

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka! Är in här i stort sett varje dag och kollar efter inspiration. Du gör så fantastiskt mycket fint.

Anonym sa...

Kjempe flotte kort, og den dragen er jo bare såååå søt. Du lager så utrolig masse flotte ting, har sagt til meg selv at jeg skal forsøke noen av dem, men hvordan får du tid,...bare de å få ideene. Kjempe flott, alltid spennende å se på din side.

Klem fra Monica

http://monicaslilleverden.blogg.no/

Nadine sa...

Ich liebe Deine Arbeiten, könnte sie mir Stunden lan anschauen, wie immer Wunderschön.

Emma sa...

Wow, vad fint! Gillade tännsticksasken massvis!

Lillemor sa...

Så mycket fint du visar! Jättefina kulor de hörde jag bara talas om av en annan stämpelgalning, nu fattar jag vad hon menade! Tändsticksasken är min favorit, den draken är ju bara för skön!
Må gott!
Lillemor

Lisbet sa...

Hej!

Jag har tittat in till dig och sett vilka detaljer du använder i dina LO´s. Det är för att jag designar digitala Kit och samlar info om vad man i Sverige använder för grejor – även i pappers scrap. Titta gärna in och se mitt CT team.

Ha en bra dag

Lotta sa...

Helt underbara saker du gjort. Julgranskulorna var ju så himla fina.

Kickans_blogg sa...

Åh så himla mycket fint du gör!! Önskar jag var hälften så begåvad som du är! :0)
Lussekramar från kicki

Mephisto sa...

Hi,
so very nice things You show here!!!!

Gretings from germany!

Dominique

Katharina Frei sa...

Another wonderful work of yours, there are so many great creations. You are full of inspiration for me!
Thanks for sharing!

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .