var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

tisdag 27 november 2007

Äntligen hemma!

Jag har varit hos min farmor utanför Växjö! Men nu är jag hemma igen, jag hade gärna stannat några dagar till för min man har Magsjuka..... och jag och lilla Manfreed vill inte bli smittade. men nu sitter vi här i ett moln av baciller. Hoppas verkligen nu att det är magjuka så det inte är den där förbannade cancer som inte unnar oss att fira jul i år heller. Man blir lätt nojig, så fort han får ont tänker man det värsta....

Här kommer det lite kort från stämpelstafetten på stampelsnack.se
Jag har fler saker att visa er, men jag drar ut lite på det. Jag har ju haft turen att bli till frågad om att vara med i HP-skrivares Julkortstävling. Dessa bidrag har jag skickat in nu och hoppas på turen. Kika in snart igen om du är nyfiken :O)






11 kommentarer :

Charlotte Ravn sa...

Åh så fine de er, du er fantastisk dygtig! Man får jo 1000 gode ideer, at lifte hver gang man kigger herind :)

Anonym sa...

Hejsan! Jag säger bara: Oj, oj, ojsan...
Vilka underbara idder du har ..
Du lockar fram mycket insperation med dina hänglar..
Detta med bara gelantin blad..Tänk
vad fiffigt..Helsköna och mycket välarbetade kort du gör.
Hur länge har du hållit på?
Vad målar du på?
Är själv ny börjare men hämtar mycket tips och idder här...Tusen tack för att du visar vad du gör..
Hälsar dig välkommen till mig...
Får man lägga en länk till dig?
Tänker på er...
Önskar dig lycka till i tävlingen.
Häls: Camilla

Anonym sa...

Hejsan!
Vilket härligt julkort emd en husfasad.
Är gelatinbladet mönstrat när man köper det?
Var får du alla ideer ifrån...
du ger en alltid nya ideer att ta tillvara på!
hoppas att du klarar dig från maginfluensan!

Elzie sa...

Måste säga att jag hoppas att det var magsjukan han hade (även om jag inte önskar att ni får den!!). Jaha, nu har du varit utanför Växjö igen. Hade varit så roligt att få träffa dig och riktigt fråga ut dig om allt (din stackare!!).
Så jättefina kort. Var får du allt ifrån? Som det här med fönstret. Har aldrig varit med om någon mer uppfinningsrik person än du. Och duktig samtidigt.
Ha en bra dag.
Kram Elzie

Hilde sa...

Nydelige kort!
Takk for titten!!

Anonym sa...

ojoj va många fina kort du gjort!!! =D
Det har varit rena kortverkstaden hos dej ;)
Lycka till i tävlingen!! *håller tummarna*
Må gott i helgen å hoppas du å lillpojken inte blir smittade!
Kram Petra

(ps..har du ändrat dina inställningar för din blogg? Jag kan inte längre kommentera hos dej utan att registrera mej varje gång..aningen jobbigt) =(

Mariannes gjenbruk sa...

Nydelige kort ;-)

Lilo sa...

Jättefina kort!!! Jag är minsann nyfiken på vad du skickat till HP:s tävling... jag lade mina kort i bloggen. ;) Lycka till i tävlingen!!! =)

Anonym sa...

Hej Superfina kort du gör.

Nadine sa...

wow deine karten sind der Traum, sehe sie mir immer wieder gerne an. Wunderschön ;)

Tussemaja sa...

Oj vilka fina kort! Har varit inne några gånger tidigare och varje gång får jag hjälpa till att stänga munnen :)

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .