var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

söndag 5 augusti 2007

Nu är det äntligen färdigt.

Jag har gjort en tavla med en tillhörande bok, med saker jag tycker om: min man, min son, min bästa vän och scrapsaker såklart! Tyvärr blev bilden väldigt dåligt, så just nu känner jag mig lite besviken..... fast går jag ut och tittar på den live, känner jag mig nöjd. Jag har haft en hetsig dag i dag för att få den färdig. Innan dess har jag varit hos min Farmor i Växjö. En dag gick jag även på stan med Jenny och Sanna (slenny & liljan). Tack för en underbar dag!
Innan dess har det varit en orolig tid med min mans provsvar.
Så nu behöver jag semester (jag som har varit barnledig i över 1,5 år :O).
Imorgon ska jag åka till Furuvik med min familj och bara njuta. Sen vill jag nog scrappa igen.




18 kommentarer :

Lillemor sa...

Så otroligt duktig och fantasifull du är! Gillar både tavlan och boken jättemycket!
Tänker på dig och din familj.
BAMSEKRAM
Lillemor

Frusvea sa...

Wow så otroligt duktig du är och vilka UNDERBARA grejer du gör!! Jag är i fullkomlig trans :)
Håller tummarna att ditt fantastiska bidrag vinner!
Önskar dig en trevlig sommar!
*kram*

Anonym sa...

WOW vad läckert!!! Blir alltid så imponerad och inspirerad av det du skapar!!! Har inte pysslat på ett tag nu (några dagar...*hihi*) så jag blev riktigt sugen nu! Tack för posten som låg och väntade på mig när jag kom hem! Ska posta till dig idag tänkte jag!
Kram Kicki

Sharon sa...

Your work is beautiful , such an inspiration.

Anonym sa...

Men ååå så fint det blev. Hade ju inte räknat med så mycket annat iof. Håller alla tummar jag kan för dig i tävlingen.
// Johannisgirl

Anonym sa...

Vilken otroligt inspirerande blogg, tack! Lägger till favoriter :-)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ja vad kan man säga annat än, WAO!!!!!

Anonym sa...

Va fin tavlan och boken blev vännen. Du är så duktig!! Tack själv för en underbar dag, de va kul att träffas igen. Nu är de bara en månad kvar tills nästa gång... *KramKram*

Anonym sa...

Jätte fin tavla, en sådan skulle man ha i sin pysselhörna :)
Den kommer att få många poäng ;)

/Anna

Anonym sa...

Du ar verkligen helt OTROLIGT duktig!!!!

Anonym sa...

Den är helt underbar!!
kram Sanna

Anonym sa...

WOW - fantastisk flott!

Anonym sa...

Fantastiskt duktig du är!
Jätte fin blogg med mycket ögongodis.
:D

Anonym sa...

Åhhh!!!! vilken fin tavla med tillhörande bok...Jag är bara så imponerad av allt fint som du gör.
Detta lägger jag direkt i insperationsmappen ..Tack för det jättetrevliga telefonsamtalet med dig i dag..Kramen Helen

Misans Blogg sa...

Åh, vilka otroligt fina saker du gör!! Jag ville bara säga att du har blivit "taggad" av mig! Se min blogg!

Kram Kram
Misan

Unknown sa...

Så nydelig tavla og bok, og ikke minst de siste kortene som du har laget. Lekkert...*stum av beundring!* Du er utrolig dyktig.

Marie sa...

wow wow wow så läckert!

?? sa...

Såååå mye lekkert du lager...
klem fra Ellen K

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .