var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

söndag 20 maj 2018

MFT

Hej på er
Hoppas helgen har varit/är lika bra som min. Här har solen lyst nästan hela tiden.
Detta kortet gjorde jag faktiskt för 2 veckor sedan när jag hade en lite pysselträff hemma hos mig.
Ville inte blogga det direkt då jag liftade en av de andra tjejernas kort. Fall hon ville blogga sitt.
Stämpeln på kortet är en äldre från MFT och även bakgrundsstämpel kommer från MFT



Kramis
Jessica - tussan

Inga kommentarer :

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .