var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

lördag 2 maj 2009

Syns vi...

i Gävle på mässan idag????
Jag vet att jag var på mässa förra helgen också, men jag kan inte låta bli :O)

Ett nytt kort med en av stämplarna som släpptes i Avesta förra helgen.

En rad till Anna - Utmaning 2 avklarad :O)

Kramis

Jessica

2 kommentarer :

Kickans_blogg sa...

Så sött kort! Stämpeln är urgullig! Dessvärre bor jag alldeles för långt ifrån mässan!! Ha de så kul!! Kram Kicki :0)

Hanna sa...

Wow vilket fint kort du gjort!
Helt underbart.
Härliga färger och massa söta detaljer.

Du har några Awarder att hämta på min blogg.
Kramar från Hanna

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .