var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

torsdag 4 december 2008

Lucka 4

Dagens utlottning blir detta kort.
Vinnare lucka 3 är:

Pimmi sa...
De är så söta, kommer ihåg när jag var liten då gjorde vi sånna med bokmärken. Supersnyggt Kram Emma
den 3 december 2008 22:49

Maila mig din adress till tussan@one.se så kommer det kristyrhÄnglar på posten. Märk mailet med lucka 3

Kramis
Jessica - tussan

30 kommentarer :

Rednoserunpet sa...

ooooo jag älskar dina kort. jag har redan en och denn är såååå himmla fint. hänger över min pysselplatz och är en inspiration

monikanen sa...

Åh,vad du är duktig.Tänk om man kunde det du kan:)
Kram Monica
monikanen@yahoo.se

Aud sa...

Så nydelig!♥

Ellen Karin sa...

Så flott kort. Jeg blir alltid så imponert over det du lager.

Et spørsmål ang. juletrepynten fra i går. Steker du den, eller lar du den bare lufttørke?

Anonym sa...

Åh så fint! Det där kortet skulle passa perfekt hemma hos mig!

Har du skrivit in heldagspyssel den 24 januari än?

Kram

Anonym sa...

Såg din kalender som du gjort, oj oj säger jag bara. Tänk om man hade haft sådan pysselenergi!! Jättefin,...verkligen!
Passar på att vara med i dagens lucka, utlottning av det fina kortet!
gotland@speedmail.se

Christine sa...

Superfint kort!! Vinner jag det ska jag då inte skicka det till någon!!! =O ;)

Malin sa...

Hoppas att jag vinner!!!!!

Sofi_79 sa...

Super snyggt kort som alltid.
Ett kort från dig skulle ju göra min dag iallafall.

Anonym sa...

Kjempefint kort.
M.S

Anonym sa...

Ännu ett super fint kort. Hoppas på tur igen fast jag nyss vann =)
Dina kort är helt underbara.

Anonym sa...

Åh, vilket kort! Dina kort är alltid så superfina. Tittar med gläje in titt som tätt i din blogg för lite fint ögongodis.

Jane.D sa...

Ett så underbart kort!

Cathrine sa...

kjempefint kort! Jeg er en stor fan ;)

Sussieb sa...

Jätte fint kort!
Gillar hur du får till det med dekorationerna....
Kram Sussie

Ammi sa...

Superfint, och så läckert färglagt:-)

Bittebruttan sa...

Vilket näpet kort!
Du vet väl om att du är en stor inspirationskälla för mig!
Det kan aldrig sägas för mycket!
Tack för det!

Anonym sa...

Gör ett nytt försök med dagens lucka - tänker inte ge upp det finns ju 20 dagar kvar efter ikväll... :)
Kram
Lotta/L8

Charlie sa...

Endnu et FINT Tussan kort - og dette er endda i "danske farver".

Cicci sa...

Här var det länge sedan jag kikade in.
Så otroligt mycket fint du gör som vanligt.
Klart sonen var stolt över sin mamma som gjort en så fin kalender.

Anonym sa...

Väldigt fint kort!! Jag blir så imponerad av dina alster.

Karina Beck sa...

Supersødt kort. Er vild med dine opsætninger og farvelægninger.

Anonym sa...

Vilket fint kort, det är ju alltid lika underbara!
Kram

Asksvart sa...

Vilket underbart fint kort...

Anonym sa...

Lycklig blir den som vinner detta kort! Jag vill gärna vara med i utlottningen. :)
Kram Nina C.

Pimmi sa...

Åhh, så glad jag blir. Jippi, jippi jippi. De är så fina ser verkligen fram emot när de kommer med posen. Tusen tack.
Underbart kort har du dessutom gjort. Kram Emma

Britt-Marie sa...

Jag skulle bli såå glad om jag vann detta fina kort!

Jenny sa...

Å vilka fina kort du gör jämt! Helt fanastiska!

Malin E sa...

Kortet är jättefint!!! Önska verkligen att jag hade din talang!
Kram Malin

myy ja vilijonkka sa...

du är jäte duktig at jöra kort! detta är så söt!

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .