var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

tisdag 2 september 2008

Lite nytt!

Fortfarande ingen som gissat exakt rätt i gissningstävlingen, så fortsätt att gissa.

Och så lite nytt jag gjort.



Ett födelsedagskort till min arbetskompis

En liten bra att ha bok som jag gjorde på pysselträffen i Enköping. (Tack tjejer för en underbar dag)

Framsidan


Baksidan


Kramis

Jessica

4 kommentarer :

Karina Beck sa...

Super super super Flot. Du kan bare det der.

Kickans_blogg sa...

Snyggt! :0)
Då gissar jag igen! Denna gången på 24 stämplar!!
Kram Kicki

Anonym sa...

Hej Snygga sidor. Snyggt kort.
Hur många stämplar kan du ha köpt?
Jag gissar på 6 stämplar.

BellaMio sa...

Så förtjust i ditt födelsedagskort!!

Helt underbart, välarbetat och precis i min stil.

Tack för titten!

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .