var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

söndag 25 maj 2008

OOOOppppppppppsssssss!

Det blev visst bara 9 dagar i rad lite mindre än jag räknat med :O)

Jag var nämligen och sålde Manfreeds barnkläder på "backluckan" i går. När jag stått i solen hela dagen så var jag helt slut när jag kom hem. När jag fixat maten och ätit grillat kött och pommes satt jag bara och sirrade i soffan ända tills Melodifestivalen började.

Såg några låtar och slocknade framför tv:n (hade tänkt uppdatera i någon pause), när jag vaknade var klockan över 12.

Så de blev ingen uppdatering igår.

Jag har lottat mellan de som gissat rätt och lotten sa att anna b (dec 74) ska få et kort på posten!
Maila mig din adress till tussan@one.se och om du har nått favorit kort av de jag gjort med de nyaste hÄnglarna :O)

Idag har jag ytterligare ett Student kort att visa upp.

Kramis

Jessica

11 kommentarer :

Sofia Eriksson sa...

Bakluckan... är det den där i Norrskedikatrakten? Eller är det någon annan? Den i Norrskedika har vi tänkt åka till varje år nu, men än så länge har det inte blivit av. :D

Cicci sa...

Men så fint kort.

Lillemor sa...

Attans bananer! Jag som höll tummarna att just jag skulle vinna ett kort! ;O) Ja, ja bättre lycka nästa gång. Dessutom HAR jag ju redan en så fin liten påse som jag fått av dig som står och tittar på mig vid mitt pysselbord.
Jättefint kort, är det en jordbruksstudent detta också tro?
Kram Lillemor

Ulrika sa...

Hej! Länge sen sist vi pratades vid! Hoppas ni mår bra! Va bra å bli av med lite kläder i en baklucke loppis, ska testa någon gång!

Guuuu va vi längtar tills oktober, biter mig i tungan för att inte avslöja massa kul grejer!!!! Sen har folk börjat anmäla sig till din kurs, kuuuuul!!!

Många kramar till dig! / Ulrika ( Lc mässan i Stockholm)

Anonym sa...

Du lagar så fine kort! Det er veldig kjekt å besøke bloggen din, og det gir inspirasjon til mindre proffe kortentusiastar som meg :) Ha ei fin veke!

Sofia Eriksson sa...

Jag blir alltid så inspirerad när jag kikar in här hos dig, så nu har jag länkat till dig från min sida. Hoppas att det är okej? Om inte - hojta till så tar jag bort länken.

Kram, Sofia (Jozie)

Min Gröna Täppa sa...

Attan...Jag som var så optimistisk och trodde på 16 dagar;0) Men jag förstår att du inte hinner, våren är nog lika hektisk för oss alla!

Jag har också fått hÄnglars vår/sommarstämplar och gjort "bara" ett kort med dem, men de är fantastiskt fina! Min favorit ännu är nog odlingsflickan!

/Mvh
Kristina

Anna S (Dec74) sa...

Ville bara tacka så mycket för det urfina kortet som landade hos mig igår!!

Conibaer sa...

Another stunning card! I just LOVE your creations!

Anonym sa...

toppen fint kort...

din header är också jätte fin... jag kanske ska ta och scrappa mig en me :)

ha det gött

Kickans_blogg sa...

Grymt snyggt kort! :0)

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .