var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

torsdag 24 januari 2008

Hemma igen!

Jag har varit ner till min formor i Växjö, och hälsat på. DÅ passade jag på att titta in hos Monica på Panduro, där även Landstoken var med en jätteväska med sponrade saker till Morkarla träffen som jag och Anne ordnar den 23 feb. Du kommer väl????

Lisa på InkyWings och hÄnglar och stÄnglar Marie kommer i alla fall. Här kan ni läsa mer om träffen http://morkarla.blogspot.com/

I fredags kom Jenny - slenny och hämtade mig. Så Manfreed och jag har haft en mysig helg hemma hos dem. Det är roligt att man känner sig alltid välkommen där............fast man öser ut scrapgrejer över hela matbordet :O)

Jag hann göra 3 kort och en klädd ask under tiden..............fast de kan jag ju inte visa ännu för det är med de nya hÄnglarna som troligen kommer nästa vecka.

Det ända jag kan visa er är ett 40 års kort. Motivet är målat med Promarker och Prismapennor som alltid nuförtiden. Mina Distresser har blivit riktiga damm-sammlare :O)

Det är ju mycket roligare med pennorna. (Förlåt Jenny att jag frestade dig så mycket att du också var tvungen att beställa - bajs på mig)
Här kommer kortet.


14 kommentarer :

Anonym sa...

Vad kul att få se något av dig igen! Det var ju ett tag sen ;)
Längtar att få se vad du gjort med de nya hänglarna och såklart på att dom ska trilla ned i brevlådan.
Ha det bra!

Karolina sa...

Välkommen tillbaka, har verkligen saknat dina inlägg som alltid ger så mycket inspiration.
Kortet är så fint, härliga vinterfärger och snyggt upplägg. Ser fram emot att få se vad du har hittat på med dom nya hÄnglarna.

Lillemor sa...

Ja, jag har VERKLIGEN saknat dina kort Jessica!!! Jag o Marie-Louise var nästan på väg upp till er träff, men det gick bara inte...det får bli en annan gång!
Ja, nu har man drabbats av den beryktade hÄngelfebern igen...att man inte kan bli immun nång gång!
;O)
Lillemor

Anonym sa...

Underbart fint kort, du får ta o visa mig det där med pennorna sen...har ju bara använt promarkers - inte prismorna.
Ser fram emot träffen jättemycket!

Anonym sa...

Vilket härligt kort, så fint med färg och pappersval!

Anonym sa...

Verkligen fint kort. Jag älskar färgerna. Är bokstäverna målade med Promarker?

Anonym sa...

Jättefint kort vännen. Och ja, Bajs på dig!! Men de gör inte så mycke, du köpte ju pennorna till mej... KramKram

Anonym sa...

Så härligt kort!! Jag är också drabbad av hÄngelfebern...är så spännande att vänta på de nya godingarna och vad du har hittat på med dem. Och precis som Lillemor skrev så var vi mer än halvvägs uppe på er träff, men en liten prinsessa fyller 5år så hoppas att det blir fler gånger. Skulle vara så kul!
Ha en riktigt trevlig kväll//Kram Marie-Louise

Berit sa...

Heisan!
Her var det igrunn gode nyheter - de nye stemplene er snart her!!!
Det er min aller første hänglar og stängler pakke - og ikke mindre gleder jeg meg!

Flotte kort også!

Ha en god helg!

Anonym sa...

Hej Jessica..
Det är alltid lika roligt när du kommer ner.
Nästa gång kanske vi kan sätta oss och ta en fika,jag får ta med mig lite leksaker till Manfreed så han slipper leka med vår "mopp".stackarn
Alltid lika fina kort. Jag är mållös det vet du!!
Monica

Tussemaja sa...

Vilket härligt kort! Och lite avundsjuk är jag för att du får till det snyggt med ProMarker (jag sålde mina).
Kul att du är åter "på banan" igen.

Anonym sa...

Så kul att "se dig" igen! Fint kort som vanligt och det ska bli spännande att se dina nya hänglakort :)
En annan sliter ut gångjärnen på brevlådan...

Anonym sa...

Det är alltid lika kul att gå in på din sida. Du har så mycket att visa och ge inspiration till oss andra. Tack för att du delar med dig! Vad gäller pennorna så provade jag på mässan i Karlstad och det verkade riktigt roligt. Men eftersom jag har mycket kvar av mina distresser så får dom hänga med ett tag till. suck...

Snacka om att man rusar hem från jobbet och tänker att idag kanske dom nya Hänglarna har kommit...jag har lovat göra en dopkort till på söndag så jag hoppas det ska finnas något kul i paketet!

Anonym sa...

åååååååååååååhhhhh!!!! Posten kom alldeles precis å vilket fantastiskt kort som låg där IHOP med de söta hÄnglarna!!! =D
Oooh my!!! Jag är mållös!! Sjukt fint vännen!! Å jag är toppenglad att tänkt på lilla mej!! TACK GUMMAN!!! *skuttar runt av glädje*
NU ska jag ta å montera stämplarna å börja göra lite kort!!
Men så snygga kort som du..det kommer jag aaaaldrig lyckas göra!
MÅNGA KRAMAR Petra

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .