var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

lördag 15 september 2007

Lite nytt!

Ett kort jag gjort med den nya höst hÄngeln och kattungarna
På baksidan har jag använt en minihÄngel tillsammans med textstämpeln.
En låda som jag klätt och dekorerat med några hÄnglar. Den fick Jane på scrapaddicted av mig Jenny och Sanna när vi var där i mångads. Den är även med CC som hobbyhusets anordnade förra helgen.

Framsidan

Sidan

Baksidan




9 kommentarer :

Anonym sa...

Hej Vannen! De blir nog ett konstigt meddelande, de finns inga a,a och o pa detta dumma tangengtbordet.
Nu ar vi pa hotellet, ganska trotta i benen o FATTIGA!!! Men kul ar de. Hor av mej imorgon eller kan ju du ringa om du blir mer nyfiken..=) KramKramKramKramKram

Lillemor sa...

Vilket UNDERBART kramkort du har gjort! Ett äkta "Tussankort"!
Åh, jag fullkomligt älskar det!
Förstår att Jane blev glad över den fina lådan, vilken bra idé!
Nu är det inte långt kvar till Partille, men du skulle inte dit?
Jag åker dit med Sofia/Pysselmyran och det ser jag verkligen fram emot!
Ha en skön lördagskväll!
Lillemor

Unknown sa...

Åååhh...Nydelig kort i herlige farger!! Flotte baksider du lager på korta dine også!
Så stilig den fruktkurven var! En kjempegod gaveidè!

Ha en fortsatt trivelig lørdag!

Anonym sa...

Verkligen fina kort och lådan var mysig! Något att tänka på inför julens alla frukt korgar!
Ha en trivsam helg!

angelmax sa...

Hejsan hittade din sida av en slump du gör enormt vackra saker, du verkar vara ett riktigt proffs på allt detta med kort och scrapp. jag själv är helt grön inom området men vill gärna lära mig. Undrar lite vad som är bäst att inhandla om man vill få till texter fint är det stämplar eller...? Vet inte vad allt heter men är tacksam för svar...

Mariannes gjenbruk sa...

Den esken var en super gaveide;-)
Takk for inspirasjonen.

Anonym sa...

Vilket superfint kort! Härligt att titta på. Sedan måste jag bara säga VILKEN FIN KORG!!! Hur galet fint som hellst, fattar inte riktigt hur du gjort. Skulle man kunna få en föklaring??
Tack för inspiratione du ger.

Kramkram från mig, Eivor
www.eivor.blogg.se

Anonym sa...

Åh, vad Jäjjn måste ha blivit lycklig :-D

Anonym sa...

Alltid lika fina grejer!! *beundrar*
FLaskkortet var ju kalas!!! Det måste du ju bara vinna med!!
Hoppas du haft en trevlig helg vännen!!
Må gott! *kraaam*

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .