var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

onsdag 11 juli 2007

Tack, tack, tack!!!

Tack, alla gulliga människor som varit inne här och öst gulliga kommentarer över mig. Jag känner mig väldigt glad och tacksam. Visst har jag väl haft tur att jag fick komma med i Maries lilla gäng. För utan dessa stämplar skulle man inte fått ihop en sådan stämpel förvaring. Men och andra sidan vad skulle jag med en stämpelförvaring till då????? :O)
Många har undrat över vart jag köpt asken någonstans. Jag har köpt den på Lagerhaus, men det är en vanlig CD-förvaring tror jag i alla fall. Jag har sett något liknande på coop och maxi.

Många frågar mig även vart man får tag på dessa gulliga stämplar. Till er kan jag säga köp klubbpaketet och åk på mässor (jag vet att Marie kommer att vara med på mässan i Partille och Karlstad nu i höst) och hålla koll på inkywings.com (där dyker de upp några godingar ibland).

Jag har även gjort ett nytt kort, som ni ser har jag blivit insoirerad av min DT kompis Anita från Norge. Jag har gjort ett kort med dekorerad baksida.

Stämplarna är från hÄnglar och stÄnglar och den lilla kaninen på baksidan är från Inkywings (dock lite modifierad)

8 kommentarer :

Malin E sa...

Jättefint kort!
Måste fråga om dessa extra stämplar bara kommer ut på mässorna oftast?Antar att du jobbar för dom? Jag bor ju inte alls så långt upp i landet utan har närmare till Göteborg tex.Brukar dom vara där något oxå? Jag är så ny på detta så förlåt om det är väldigt dumma frågor. =o)
Du fårgärna maila mig, om du vill.
Kram MAlin som är full av beundran för dina vackra alster!

Jessica Blixt Wendin sa...

Inte lätt att maila utan adress :O)
Extra stämplarna släpps nästan alltid till olika mässor. Du har tur för Marie ska till Partille utanför Göteborg i början av oktober.

Malin E sa...

Oj förlåt...fniss..jag var så inne i allt annat att jag inte tänkte på att mailadresser inte syns här. =o)
malin.ellegard@telia.com
Maila gärna om du vill skulle va jättekul att "prata" lite med dig!
Oj va kul, ska verkligen försöka ta mig till Prtille då i oktober! Kul kul!
Kram MAlin

Anonym sa...

Vilket ljuvligt kort. Du är bara så himla duktig. Tack för all inspiration som man hittar här : D
Kramis

Anonym sa...

Verkligen jättemysigt kort! Får man fråga vad det är för färg du har använt på deras tröjor? Jag har letat efter någon sådan där färg men inte träffat rätt än.

silje sa...

Heisann!

Kortene dine er bare helt nydelige!

Hilde sa...

Nydelig!!! Likte fargene i kortet godt!!
og for en herlig signatur på baksiden!!

Anonym sa...

Og da må jeg bare si at dette kortet fikk jeg i posten min,og det er mye finere i virkeligheten :) tusen takk igjen Tussan;) Klem fra Jorunn

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .