var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

tisdag 27 mars 2007

Flera DT-Kort av de NYA hÄnglar och stÄnglar stämplarna.

God morgon på er. Här kommer 2 till kort med de nya stämplarna. Jag har läst på scrappiz att Marie har några paket kvar, det går att beställa imorgon på (först til kvarn!) http://www.inkywings.com/hanglarShop/index.html Dessa 2 med benvärmare tycker jag är så söta. :-)
Dessa två har inte prickar och ränder utan det är valfritt. Korgen är dessutom också valfri, hon har en vanlig arm under. Tack Marie du tänker på allt! Jag har också upptäckt att jag har stavat fel på Picknick (ett C har visst trillat bort). Men detta kort är inte gjort för att skickas till någon så det får vara så.

5 kommentarer :

Anonym sa...

Oj, oj, oj, underbara stämplar. Och helt underbara kort!! Du är superduktig.
Kram

Helena Påhlsson sa...

underbara kort , ska snart sätta mig o montera mina....

Anonym sa...

Underbara kort med underbara hÄnglar!! =D
Förstår inte hur du får till dekorationen så snyggt!!? *häpnar*

Fick själv mina nya hÄnglar nyss, men tror inte jag kommer hinna göra nåt kort med dem idag *suck* =(

Kraaam Petra

Anna sa...

Underbara kort.
Längta tills jag själv får pyssla med dom nya hÄnglarna :)

Sanna F sa...

Jätte fina kort!
Du är så duktig!!!

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .